psy
Rasy psów
sznaucer miniaturowy

Pies rasy sznaucer miniaturowy

Zdjęcie psa rasy sznaucer miniaturowy
nazwa oficjalna Zwergschnauzer
kraj pochodzenia Niemcy
rok dodania wzorca 2006
standard rasy [ang] http://www.fci.be/uploaded_files/183A200...
numer fci 183
grupa fci II (pinczery, sznaucery, molosy i szwajcarskie psy pasterskie)
zdjęcie: Krzysztof/ Don Pedro
ogłoszenia: sprzedam sznaucera miniaturowego
Rasy psów
Strona główna ras psów »
Alfabetyczna lista ras »
Szukaj rasy
 
Newsletter ras
Zapisz się na newsletter, by co tydzień otrzymywać informacje o nowej rasie. Zapisz się »
Komentarze   |   Zdjęcia   |   Wady i zalety   |   Forum   |   Wasze psy
Opis rasy
Sznaucer miniaturowy jest inteligentny, pewny siebie,wytrzymały,czujny, te cechy charakteru powodują, że może być on zarówno psem do towarzystwa jak i "dzwonkiem alarmowym". Jest to mały pies o wielkim sercu, niezwykle kochający swego pana, a do tego bardzo pojętny. Sznaucery to jedna z ras która najszybciej uczy się nowych sztuczek.Choć są małe,cała reszta jest w nich wielka: wielki temperament, wielka miłość do opiekuna, uczuciowość, niezależność, inteligencja.Jednym słowem "W małym ciele wielki duch".
 
Komentarze i opinie:
dodaj komentarz
opis dodany: 2019-02-24     przez: Marek
Miałem takiego psiaka.Był z nami 11 lat. Pies jest do dzisiaj w mojej pamięci
 
opis dodany: 2017-08-23     przez: Kaska
SK7, przeczytaj uważnie i ze zrozumieniem swój wpis, to może zrozumiesz, dlaczego pies cię nie lubi. Ja na jego miejscu też bym cię nie polubiła:) A psy mają siódmy zmysł, jeżeli chodzi o ludzi.
 
opis dodany: 2017-04-09     przez: SK7
no to moze teraz z innej beczki, bo tu widze same pozytywne opinie o tym POTWORZE. nie jest to moj pies tylko mojej dziewczyny, ale moje pierwsze spotkanie z nim juz zaczelo wrozyc, ze nie bedzie to dobra znajmosc. otoz Dżeki, bo tak wabi sie ta gnida, jeszcze mnie nie znal, a pierwsze co zrobil jak mnie zobaczyl to UPIERDOLIL mnie w noge tak, ze przegryzl cala nogawke, skarpetke i zaczela leciec krew. oczywiscie trzeba bylo to odkazic, bo chuj wie gdzie to sie szlajalo i czy nie bede mial po nim wscieklizny, ktora on z pewnoscia ma. generalnie przez ponad 5 lat za kazdym razem jak mnie widzi czy tylko poczuje przez drzwi, to od razu szczeka i leci na mnie jakbym mu co najmniej cala rodzine siekiera zamordowal. kiedys zeby go polubic kupilem mu kielbaske i zaczalem mu rzucac na balkon przez okno no i zgadnijcie co sie kurwa stalo, ODE MNIE NIE ZJADL, czujecie to kurwa? pies nie zjadl kielbasy, bo wiedzial ze to ja mu ja daje. no z calym szacunkiem ale ktore kurwa zwierze nie zje kielbaski?? oprocz tego bylo jeszcze kilka spotkan blizszego stopnia, ale nauczony pierwszym spotkaniem juz nie czekam na pierwszy krok najlepszego przyjaciela czlowieka, tylko po prostu odganiam go butem, czasem przypierdole, nie powiem no ale jak wiadomo najlepsza obrona jest atak, a nie pozwole sobie drugi raz rozpierdolic spodni. nie mam pojecia co jest przyczyna tego, ze pies reaguje tak na moja osobe, gdyz na ogol zwierzeta mnie lubia i z wzajemnoscia, nie mam z nimi wiekszych problemow, lubie sie bawic itp itd. no a ten szczegolny przypadek jest dla mnie po prostu nie do zniesienia, minelo juz prawie 6 lat a ja nie moge w spokoju przejsc do salonu w domu dziewczyny bo tam urzeduje ten smierdziel !!! jesli to kiedys przeczytasz w innym wcieleniu to wiedz Dzeki ze z calego serca cie nienawidze !!!
 
opis dodany: 2017-03-20     przez: Ewa
Pieprzony chloniak zabrał mojego Maluszka. Ricus miał dopiero cztery latka. Był taki moj. Zawsze wszystko i wszędzie razem. Byliśmy nierozlaczni. Uwielbiał codzienne 15km spacery. Została potworna pustka. Nie radzę sobie bez Malucha. Moje oczko w głowie. Cholerny pieprzony chloniak. Przepraszan za moje ostre słowa. Ale nie potrafię inaczej. Serce pęka z bólu i wściekłości. Mój kochany Ricus.
 
opis dodany: 2016-12-07     przez: Ania
Witam, mam czarną sznaucerkę Iszkę..jest przecudowna gdyby nie to że nie mogę jej oduczyć niszczenia różnych rzeczy. Listew przypodłogowych..nóg od stołu ..kabli itp. Nie wiem juz co robić. Ma jeden spacer godzinny i dwa po pół godziny. Nie ma z nią problemu gdy ktos jest w domu natomiast gdy wychodzimy- masakra. Zabawki zmieniam jej co parę dni..sama też robię jej różne schowki ze smakołykami..nie ma znaczenia co zrobię i tak wiem że coś zniszczy. Pomóżcie. Sama jest w domu od 8,00 do 14.00 potem spacer ten krótszy i znów sama do 16,00-17,00..ech..
 
opis dodany: 2016-09-29     przez: Beata
Witam, polecam tę rasę z całego serca, ja mam sznaucerka czarnego wabi się Sasza najukochańsze stworzonko na świecie ,są bardzo towarzyskie, pełne energii i ciepła, spokojne i rodzinne, uwielbiają pieszczoty i bliskość, mój akurat jest niejadkiem i ciężko z nim z jego karmieniem ale pańcia mu gotuje i sobie jakoś z tym radzimy, lubią dużo ruchu i zabaw z innymi psami, zero agresji chodź mój to malutki dominant. Najwspanialsza rasa na ziemi.
 
opis dodany: 2016-08-21     przez: Amelia
Mój sznaucer miniaturowy nazywa się Daglas . Wzięłam go od takiej pani został tylko 1 bo nikt go nie chciał brać bo był taki "malutki" ma 2 miesiące . Jest biało - czarny i umie na razie sztuczke siad i waruj ;) Kocham go najbardziej na swiecie nie liczac ludzi :* Gdy idziemy na spacer jak jakis pies go zaatakuje lub kot od razu leci do mnie, jak sie bawi troszke gryzie ale nie zeby do krwi nie ma jeszcze ząbków . I ma dziewczyne ;D Nazywa się Wąsata to kot spali razem w budzie a rano bawia sie razem . Najlepsza przyjaciolke tez ma to Ara kundel i wroga kota Puszka . Jaki on jest prze słodki ! Jego mama Roxy jest taka słodka i ma fajnego wąsa ;D Broni mnie a jego drugi właściciel to Michał jak mnie nie ma to go karmi i wgl :) Jak bede miala 18 lat moj sznaucer 8 ^^ Kupie mu współlokatora Bernenskiego psa pasterskiego nazwe go Spidi jak chcecie wiecej informacji pytajcie sie . Ma ktos msp ? (moviestarplanet) ? Moj nick koteczek124///p zaprosic !
 
opis dodany: 2016-04-19     przez: Julkakulka
Moj sznaucer ma na imie Cudek, jest to kochany przyjaciel. Niesety miewa czasami humorki, np. Jest bardzo zly, gryzie mnie, niby dla zabawy ale potrafi niezle dziabnąć, gdy wychodzimy z domu a Cuduś zobaczy ze sie ubieramy kładzie sie natychmiast w swim legowisku i udaje ze twardo Spi! Lubi sie przytulać, polozyc przy nodze i pilnowac poniewaz jest bardzo czujny, gdy tylko coś go zaniepoki szczeka, widze ze sie boi ale szczeka i broni terenu. Uwielbia chodzic na spacery, chociaz ma swoje podwórko. Gdy tylko zobaczy szelki i smycz ze je biore do reki wstaje i merda wesoło ogonkiem. Jak na sznaucer nie szczeka dużo, gdy cos za ogrodzeniem sie dzieje on sidzi jak wryty i przygląda sie z zaciekawieniem, szczeka tylko czasami ale nie jazgocze, niektore sznauzerki strasznie krzyczą. Gdy wracam do domu abo ktos do nas przychodzi cieszy sie niemilosiernie, skacze, łasi sie i liże :)) jest świetny, ma takze duzyyy apetyt co rzadko sie zdarza w sznaucerow. Kocham go nad zycie mimo ze jest z nami ok 8 miesiecy a 5 maja kończy rok!! Polecam pieski, bardzo bystre , szybko lapią sztuczki. Cudek w wieku 4 miesiecy juz 3 umiał ale trzeba je wychowac, bo mogą probowac zdominowac, ale jak kazde psy. Pamietaj ze przed zakupem pomysl 100000 razy, pies to nie zabawka, moze byc sam w domu tak max do 7-8 godzinale nie skazuj go na samotność gdy pracujesz caly dzien to bedzi on bardzo nieszczesliwy i smutny, psy mają uczucie. Pozdrawiam i polecam sznuacerki, jjezli potzrebujecie odwaznego jak na swoj niewielki wzrost kompana kochajacego swojego pana i uwielbiajacego jego towarzystko. Sznaucer to nie pies na dwor, musi miec towarzystko taka rasa :))))) pozdrawiam z Kutna
 
opis dodany: 2016-01-11     przez: Werkka6
Moj sznaucer jest ukochaniszy na świecie. Ma 4 miesiące a pilnuje mnie na każdym kroku. Ma naimię Sara. Umnie już 6 sztuczek. Kocham ją bardzo mocno :***
 
opis dodany: 2015-11-14     przez: Ola
Mój mały sznaucerek wabi się Roxy
 
opis dodany: 2015-08-15     przez: agata
Sznaucer to wspaniały pies. Mądry, kocha swojego właściciela ponad życie, poszedłby za nim w ogien. Ja mam już drugiego sznaucera pierwszy był ze mną 8 lat zginął w wypadku. Bardzo rozpaczalam bo go bardzo mocno kochalam. Mój Figo na zawsze zostanie w moim serduszku teraz mam bardzo mądra suczkę Fige i również kocham ją nad życie a ona by poszła za mną w ogień. Sznaucer to piesek o wielkim serduszku dla swojego właściciela. Kocham te rasę i zawsze ja będę miała, to wspaniałe psy. Polecam. Są naprawdę kochane.
 
opis dodany: 2015-07-19     przez: Ewka
Ja też mam cudownego sznaucerka Marduka. Jest kochanym psem, każdego z domowników radośnie wita; jest taką przylepką, potrafi nieraz cały dzień chodzić za mną krok w krok. To są niesamowicie mądre pieski...jak robię pranie i pralka daje znać piszczeniem, że już koniec, to mój Marduś już stoi pod drzwiami od balkonu, bo wie, że zaraz z pańcią będzie wieszał pranie. Kocham mojego pieska bezgranicznie.
 
opis dodany: 2015-06-23     przez: Barbara
Moja sznaucerka ma na imię Safira. Mieszka ze mną, mężem i synem od dwóch lat. Jest pełnoprawnym członkiem rodziny, ma nawet swój pokój! Po przywiezieniu do domu długo szukała swego azylu, żadne legowiska jej nie odpowiadały i sama wybrała pokój, w którym pracuję. Stoi tam duży fotel i to on stał się legowiskiem Safiry. Naprawdę wygląda to zabawnie, gdy wieczór każde z nas udaje się do swojej sypialni! Poza tym uwielbia rano przyjść do mnie do łóżka na ,,pieszczotki". Jest bardzo grzeczna, przymilna, nic w domu nie niszczy, słodka krupeczka. Ja, mąż i 19-letni syn jesteśmy w niej zakochani po uszy. Safira to imię, które nadały jej dzieci właścicielki hodowli. Postanowiliśmy go nie zmieniać, bo jest bardzo ładne.
 
opis dodany: 2015-04-27     przez: mariusz
Witam , Marku wydaje mi sie po opisie ze piesek mial ropomacicze otwarta
 
opis dodany: 2015-04-21     przez: Marek
UWAGA!!!!
16.04.2015r odeszła od nas suczka Xena-sznucer miniaturka.Piesek mial dopiero 11 lat Praktycznie nie chorowała..radosna ,zreszta nie bede opisywał jak cudowne sa sznaucery...14 04.wieczorem nagle zachorowała ,wymiotowała,biegunka,myslelismy ze to przejdzi Pieski czasami tak maja Niestety15 .04 po wizycie u weterynarza okazało sie ze,ma złe wyniki nerek..przestały pracowac,do tego serce słabło,i wysiadała trzustka ...Po intensywnej kroplowce ,lekach nic nie pomagało...Piesek odszedł 1604 wieczorem.prosze włascicieli sznaucerow....badajcie czasami krew swoich pieskow.SZNAUCER JEST JEDNA Z RAZ NARAZONYCH NA CHOROBE NEREK!! Dowiedzialem sie o tym jak juz było za pozno..Nie potrafie o niej zapomniec...wiec was przestrzegam przed ta paskudna choroba...Potrafi zaatakować i zabic w przeciagu 2-3 dni. PNN -TO ta choroba pozdrawiam.
 
więcej komentarzy »
Zarejestruj swojego pieska




Zobacz też
Następna rasa:

sznaucer olbrzymi
sznaucer olbrzymi
 
Poprzednia rasa:

staffordshire bullterier
staffordshire bullterier
 
 
Ostatnie ogłoszenia:
 
- sznaucerki sprzedam
 
- Pokryję suczkę
 
- szczeniaki
 
- szczenięta sprzedam
 
- Erni szuka koleżankę
 
 
zobacz więcej »


Psie linki
Morusek.pl - psy ogłoszenia
Koty.org.pl - koty rasowe, imiona, zdjęcia kotów
Jest już 14252 pupili
Ostatnio dodany psiak:
Pies rasy charcik - Zulu-Warrior
przeglądaj pupile »
Pupil ubiegłego miesiąca:
Pies rasy jack russell terrier - PAKO- Kapsel [*]
Punktów: 400
aktualny ranking »



2006-2019 © Psy.elk.pl  |  Sznaucer miniaturowy - opinie i opis rasy - Psy.elk.pl
Internet Age - reklama i strony www
Do góry
Internet Age
Psy.elk.pl Psiaki